ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • عدد 13

    همه میگویند عدد ۱۳ نحس است ولی من میگویم عامل نحسی ۱ و۳ هستند
    نه ۱۳
    عشق های امروزی یا ۱ طرفه اند یا ۳ طرفه......

     

     

    من عشقی ندارم ولی  راست میگن...عدد 13 رو....

     



    نظرات شما عزیزان:

    atefeh
    ساعت17:47---19 آبان 1393
    فِڪــرِ تــو رآ פَــتـــے בَر میـــآטּ

    פֿَـــنـבه هــآیَـــم نمـــیتوانــم پِنهــــآטּ ڪُنَـــم

    هَــر چِقَـــבر ڪــہ میـــפֿَــنـבَم بــآز غَـــمِ نَـــبـوבَטּ تــو

    פֿُــوבنمـــآیــــے میــڪـنـב …
    پاسخ: عالیه..


    hasti
    ساعت23:14---4 فروردين 1393
    دقیقا، همدردم.
    پاسخ: ممنون..


    مائده
    ساعت11:32---26 آبان 1392
    چه چیزی نوشته این ماشینه عجب
    نمیدونم..هههههههه


    نازنین
    ساعت16:32---28 شهريور 1392
    اینم ادرس وبم بیای بهم سر بزنی ها..خوشحال میشم...deltangeshgham.loxblog.com
    جشم میام..


    نازنین
    ساعت23:24---22 شهريور 1392
    جای تعجب داره که پسری تو این زمونه عشقی نداشته باشه..!البته توهم مثل من تنهایی.خخخخخخخخ
    اخه من با بسر های دیگه فرق میکنم....
    اجی ادرس وبت رو بذار.....یادم رفته..


    اجی محدثه
    ساعت6:39---15 مرداد 1392
    عشقر 3طرفه دیگه چی بوووود
    یعنی با 3 نفر ارتباط د اشته باشیی..


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه